Zoals eerder aangegeven zijn er tijdens de laatste Algemene Vergadering enkele veranderingen gebeurd aan ons bestuur.
Na de bestuursvergadering van 10/03/2025 zijn ook de verschillende functies ingevuld, waarvan hier een kort overzicht. De belangrijkste wijziging is dat we een nieuwe voorzitter hebben: Peter Van den Borne heeft besloten om deze belangrijke rol op te nemen.
De rol van feestbestuur en materiaalmeester wordt verder bekeken in de verdere bestuursvergaderingen:
- Voor het feestbestuur denken we vanuit het bestuur om hiervoor een groepje samen te stellen dat activiteiten zal uitwerken, telkens met 1 verantwoordelijke per activiteit. Zo zou de verantwoordelijkheid voor deze functie kunnen verdeeld worden.
- De functie van materiaalmeester wordt momenteel bekeken en zal waarschijnlijk worden verdeeld onder huidige bestuursleden.
Deze functies worden verder besproken, communicatie volgt via onze normale kanalen (mail, Facebook, website). Moest je je geroepen voelen om te assisteren om deze taken mee vorm te geven, laat zeker iets weten!
De nieuwe indeling van het bestuur vinden jullie op de bestuurspagina van onze site.